HTML

Bemutatkozás

Sziasztok!!! Vida Márk vagyok gyerek újságírással foglalkozom és ezt a blogot is azért hoztam létre hogy másoknak is megmutassam munkáim.... Riportok híres emberekkel, cikkek a világ dolgairól. A legtöbbje már régebbi, de ha lesznek újak azokat is felrakom addig is jó szórakozás hozzá....

Friss topikok

Linkblog

Állat sziget

2011.06.29. 13:00 Baggio96

Állat sziget

 

Pár nappal ezelőtt jártam az Újpesti (Káposztásmegyeri) Állat szigeten. Úgy éreztem megkel ezt az élményt osztanom azokkal akik még nem voltak ott

 

Nem csak a Káposztásmegyeriek hanem mi is Újpestiek is büszkék lehetünk egy ilyen létesítményre. Amikor rá kerestem a netten kicsit csalódott voltam, mert Állat sziget helyet Rex Kutya menhelyt adott ki. Gondoltam magamba-biztos hogy olyan jó ötlet egy ilyen helyre menni szegény kutyákat még jobban kínozni?-De nem bántam meg hogy kilátogattam, csalódásnak csalódás volt de hál istenek pozitív csalódás.

Most hogy voltam itt én inkább mondanám egy kisebb vadasparknak vagy állatkertnek, de semmiképpen nem lehet hívni menhelynek. Egy olyan hely várt minket amit sose gondoltam volna hogy nézhet ki így egy „menhely”. Lovak, kecskék, kacsák és még sok más állattal találkoztunk. Az állatok nagyon szépen voltak gondozva. Nekem személy szerint inkább tanyai hangulatom volt.

A belépő ingyenes volt (és nem csak a gyerekeknek). Csak a Zoo csemegékért kellet fizetni, ha az embernek meg jön a kedve egy kis állat etetéshez.

Az ebeket örökbe is lehet fogadni ha valakinek megjön a kedve a gazda szerephez (és akkor sincs gond ha kicsi a lakás vagy az illető nem érne rá lakásba tartani a kutyust)lehetőség nyílik rá hogy a menhelyen maradjon az örökbe fogadott kedvenc és akkor látogatja meg a „gazdi” amikor csak akar, megetetheti, sétáltathatja egyszóval gondozhatja.

A kisgyerekek ha már megunták az állat simogatás, etetést akkor sem kell feltétlenül haza menni mert a nem régiben átadott Scooby-játszóra bemehetnek és kedvükre játszhatnak a kisebbek.

Ez a program egy nagyon jó kis családi kikapcsolódás.

Megér egy hétvégét rá száni

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://markblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr163024438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása