HTML

Bemutatkozás

Sziasztok!!! Vida Márk vagyok gyerek újságírással foglalkozom és ezt a blogot is azért hoztam létre hogy másoknak is megmutassam munkáim.... Riportok híres emberekkel, cikkek a világ dolgairól. A legtöbbje már régebbi, de ha lesznek újak azokat is felrakom addig is jó szórakozás hozzá....

Friss topikok

Linkblog

Vajda Attilával készített riportom

2011.06.30. 13:22 Baggio96

Vajda Attila

 

Nevelőedzője Vécsi Viktor volt, klubja az EDF Démász-Szeged Vízi sport Egyesület.

Pekingben, a 2008. évi nyári olimpiai játékokon augusztus 18-án kezdte meg szereplését kenu egyes 1000 m-en. Az első előfutamban az ötös pályán 3 perc 55,319 másodperces eredménnyel első lett, mellyel egyenes ágon kiharcolta a döntőbe jutást. A döntőt 3 perc 50,467 másodperces eredménnyel nyerte meg, ezzel megverve az olimpiai címvédő David Calt.

 

1.Mikor szerettél igazán bele ebbe a sportba?

Igazság szerint akkor amikor eldöntöttem hogy ezzel a spottal akarok megismerkedni és ez már 19 éve volt lassan

2. Más sportot is kipróbáltál?

Természetesen sok sportot megnéztem magamnak, birkóztam,atlétikáztam,kézilabdáztam, fociztam, de ez volt ami magával ragadott.

3.Mit tartasz a kajak versenyek közül komolyabb sikerednek?

Enged meg hogy egy picit kijavítsalak, csak tudod sokan a kajakot egy kalap alá teszik a kenuval, ami valahol igaz, de nem szeretjük ha a másik ágat említik. Szóval a kenu szakágban a legkiemelkedőbb sikereim azt hiszem hogy az összes nagy nemzetközi versenyt megnyertem, már (EB,VB olimpia) de azért még jó lenne egy-két címet beszerezni

4. Van példaképed?

Már csak volt. Kolonics György volt az akire úgy felnéztem, de persze másokra is. Csak ő volt az akinek a versenye 1996-ban eldöntöttem a sorsomat!

5.  Van olyan versenyed amelyikre nem szívesen emlékszel vissza?

Természetesen akadnak olyan versenyek az ember életében amik nem úgy sikerültek, nekem is van ilyen 2005-ös év az valahogy nem jött ki jól de ez ilyen világ

6.Kedvenc ételed?

Talán a tárkonyos ragú leves,ezt nagyon szeretem, de jó Magyar vagyok és szeretem a hazai ízeket.

7.Gondolom nyáron sincs megállás az edzés terén, sőt akkor már vannak, versenyekre is. De ha teheted hová jársz nyaralni? Külföldre vagy esetleg itthon szeretsz jobban kikapcsolódni?

Hát a nyaralás szó nem igazán szerepel a szótárban, mert az elmúlt 17 évben nem igazán voltam nyaralni. De nekem bárhol jó ha kikapcsolódhatok. Szeretek itthon elmenni mindenfelé, de persze ha tengert szeretnék látni akkor el kell hagyni a magyar határt.

8. Ha lenne három kívánságod mi lenne az?

Tudod, ez olyan hogy ha lenne 3 kívánságom akkor gondolkoznék rajta, de így hogy nincs, így ezen a kérdésen nem gondolkozok, inkább teszem a dolgom. Mert nagyon fontos hogy tudd hova tartasz és hogy meg is tegyél érte mindent

9. A karrieredben mi a legfőbb célod?

Talán az hogy olyan dolgot tegyek amire sokan büszkék lehetünk

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://markblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr13027160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása