HTML

Bemutatkozás

Sziasztok!!! Vida Márk vagyok gyerek újságírással foglalkozom és ezt a blogot is azért hoztam létre hogy másoknak is megmutassam munkáim.... Riportok híres emberekkel, cikkek a világ dolgairól. A legtöbbje már régebbi, de ha lesznek újak azokat is felrakom addig is jó szórakozás hozzá....

Friss topikok

Linkblog

Kardos Esztivel készített riportom

2011.07.02. 20:25 Baggio96

Kardos Eszter

 

Eszti már kiskora óta szerepelt néhány színházi előadásba, ekkor még csak 6 éves volt. Néhány színházi szerepe: A kis herceg (2007) Az ember tragédiája (1999) Légy jó mind halálig (2005). Több filmbe is szinkronizált. De a leghiresebbé még is a Barátok közt tette ahol Illés Vandát alakítja.

 

 

1. Ha jól hallottam akkor neked kis korodba volt két nagyon érdekes álmod az egyik hogy szemüveges legyél, a másik a fogszabályzó. Ez hogy jött neked hogy szemüveges és fogszabályzós legyél?

A szemüveg, azt mindig is szerettem, de igazából csak azért mert az osztálytársaimnak is volt és megtetszett!  Sok híres embernek volt még fogszabályzója és annyira népszerű volt, akkoriban is, hogy ki akartam próbálni, hogy milyen érzés is.

2. A Barátok köztben szerepeltél/szerepelsz mint Illés Vanda. Mennyire tudtál azonosulni a szerepeddel?

Nagyon nehezen tudtam hiszen én nem vagyok kavaró és aki mindenbe beleszól típus. Viszont a gyerekekkel való foglalkozások mindig nagy szeretettel csináltam! Imádom a gyerekeket J A karrakterem és én teljesen két egyéniség vagyunk és mindkettőnkbe van egyéni tulajdonság.

3. Amikor megtudtad hogy te kaptad meg a szerepet mit szóltál hozzá?

El sem hittem annyira hihetetlen volt, hogy megismer a televízió nézői és a javában már híres sorozatban lehetek, hogy szóhoz sem jutottam!

4.A stábbal, színész kollégákkal gyorsan ki tudtál jönni?

Igen! Annyira közvetlenek és segítőkészek voltak már az első nap, hogy nem éreztem magam kellemetlenül! Ha valamit rosszul csináltam nevettünk és szórakoztunk rajta, de a munka az mindig komoly volt de egyben vicces is!

5.Gondolom ahogy elkezdtél a sorozatba szerepelni, az utcán egyre többen leszólítottak. Ezt gyorsan megtudtad szokni ?

A legjobb volt, mikor beszélhettem azokkal az emberekkel akik megkedvelték a karakteremet. A gond csak az volt, hogy sokan leszidtak karakterem miatt és mikor bemutatkoztam akkor azt mondták, hogy az én igazi nevem nem Kardos Eszter, nagyon vicces volt!

6. Nem tudom pontosan mióta de egy pár hónapja nem szerepelsz a sorozatba. Mi az oka ennek?

Igazából a tanulás. Mivel a Corvinus egyetemre fogok járni nem lett volna időm a forgatásokra, mint régen!

7. És nem is szándékozol majd később vissza menni?

Ez nagyon jó kérdés. Erre nem tudom a választ

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://markblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr703033265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása