HTML

Bemutatkozás

Sziasztok!!! Vida Márk vagyok gyerek újságírással foglalkozom és ezt a blogot is azért hoztam létre hogy másoknak is megmutassam munkáim.... Riportok híres emberekkel, cikkek a világ dolgairól. A legtöbbje már régebbi, de ha lesznek újak azokat is felrakom addig is jó szórakozás hozzá....

Friss topikok

Linkblog

Jó tanács

2011.06.28. 21:04 Baggio96

Sziasztok!!!

A blogom két dologért jött létre egy részt hogy engem megismerjenek más részt hogy bebizonyítsam a világnak hogy igen is vannak olyan gyerekek akiket érdekel ez a téma.

Én is annyi fajtáját kipróbáltam a médiának…

Egy sulit is elvégeztem ahol fűt-fát ígértek pl..: Barátok köztben szereplést, szinkron szerepet, film szerepeket…Aztán rá kellet jönnöm hogy ez az egész nem kis becsapás volt…

Egyszer az osztálytársaimmal beszélgettem és kiderült hogy az ofőmnek a fia focista mi több a Honvéd kapusa. Aztán megkaptam a telefonszámát. Elkészítettem vele az első interjúmat. Aztán minden jött flattul…Jött a többi híresség és egészen kedvet kaptam a dologra.

Ezt csak azért írtam le hogy ha lesz olyan olvasó aki ugyan ezzel szeretne foglalkozni az tanuljon a példámból és kezdje el önállóan és ne higgyen ezeknek az „iskoláknak”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://markblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr353022910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása